Освітній та Фаховий рівень педагогів
Реалізація творчого потенціалу педагога – необхідна умова оновлення освітнього процесу. Робота методичної служби була спрямована на пошук шляхів розкриття творчого потенціалу педагогів залежно від індивідуальних запитів. В закладі дошкільної освіти працюють кваліфіковані педагоги та досвідчені спеціалісти, освіта яких відповідає займаним посадам.
Важливою формою підвищення рівня педагогічної майстерності педагогів закладу стала курсова перепідготовка та атестація. Атестаційний період – це важливий етап діяльності навчального закладу. Атестація проводилась відкрито, демократично. Педагоги звітували перед колегами та представили власні досягнення педагогічної майстерності за п’ять років на підсумковому засіданні атестаційної комісії, а саме: активна участь вметодичних заходах ЗДО, проведення показових режимних моментів, просвітницька робота з батьками, видавнича діяльність.
№ |
Вид діяльності |
Планова кількість педагогів |
Фактична кількість педагогів |
% |
1. |
Курси підвищення кваліфікації |
13 |
15 |
90 |
2. |
Атестація |
8 |
6 |
100 |
3. |
Самоосвіта |
17 |
17 |
100 |
4. |
Участь у роботі творчої групи |
6 |
6 |
100 |
5. |
Участь у підготовці та проведенні методичних заходів |
17 |
17 |
100 |
У 2023-2024 навчальному році підвищили свій кваліфікаційний рівень 15 педагогів:
Аналіз оцінювання умов діяльності ЗДО показав, що пріоритетним завданням продовжує бути підвищення рівня кваліфікації педагогічних працівників за рахунок підвищення кваліфікації за підсумками атестації педагогів та підвищення результативності самоосвіти, а також комплектація штату педагогічних кадрів кваліфікованими спеціалістами.