Освітній та Фаховий рівень педагогів 

          Реалізація творчого потенціалу педагога – необхідна умова оновлення освітнього процесу. Робота методичної служби була спрямована на пошук шляхів розкриття творчого потенціалу педагогів залежно від індивідуальних запитів. В закладі дошкільної освіти працюють кваліфіковані педагоги та досвідчені спеціалісти, освіта яких відповідає займаним посадам.

     Важливою формою підвищення рівня педагогічної майстерності педагогів закладу стала курсова перепідготовка та атестація. Атестаційний період – це важливий етап діяльності навчального закладу. Атестація проводилась відкрито, демократично. Педагоги звітували перед колегами та представили власні досягнення педагогічної майстерності за п’ять років на підсумковому засіданні атестаційної комісії, а саме: активна участь вметодичних заходах ЗДО, проведення показових режимних моментів, просвітницька робота з батьками, видавнича діяльність. 

 

 

Вид діяльності

Планова кількість педагогів

Фактична

кількість

педагогів

 

%

1.

Курси підвищення кваліфікації

11

10

90

2.

Атестація

5

5

100

3.

Самоосвіта

17

17

100

4.

Участь у роботі творчої групи

6

6

100

5.

Участь у підготовці та проведенні методичних заходів

17

17

100

  У  2022-2023 навчальному році підвищили свій кваліфікаційний рівень 11 педагогів:

 

     Аналіз оцінювання умов діяльності ЗДО показав, що пріоритетним завданням продовжує бути підвищення рівня кваліфікації педагогічних працівників за рахунок підвищення кваліфікації за підсумками атестації педагогів  та підвищення результативності самоосвіти, а також комплектація штату педагогічних кадрів кваліфікованими спеціалістами.