Організація освітнього процесу

в ЗДО (ясла-садок) "Теремок"

на 2023-2024

навчальний рік

 

   Освітній процесце система дидактичних, методичних та організаційних заходів, спрямованих на реалізацію освітньої програми. У нашому закладі створені всі умови для фізичного, психічного здоров'я та розвитку дітей, духовного, творчого, інтелектуального та соціального потенціалу дошкільнят.

Головне призначення колективу ЗДО «Теремок» - забезпечення розвитку особистості у дітей, зміцнення їх здоров'я, розуміння та урахування індивідуальних можливостей і потреб. Турботи про душу дитини, її фізичний стан, емоційний настрій - ось мета всіх працівників нашого закладу . Багато уваги приділяється підготовці дітей до школи. Весь навчально- виховний процес будується на основі гри. Наполеглива праця педагогів і цікаві ігри для дітей - з цього й складається кожен день перебування тут малюки.

        ДОШКІЛЬНИЙ ВІК        базовий етап фізичного, психологічного та соціального становлення особистості дитини.

          Головна мета дошкільної освіти – виховувати зрілу особистість, в якої сформовані дитячий світогляд, прагнення домогтися успіху, впевненість у собі, почуття власної гідності, емоційна сприйнятливість та вольові риси характеру.
      Основними завданнями дошкільного закладу є: 
- забезпечення кваліфікованої турботи про зміцнення і збереження фізичного, психічного здоров'я дітей;
- вироблення навичок здорового способу життя, закладення основ валеологічного орієнтування;
- стимулювання м’язової активності дитини, зміцнення її фізичної витривалості, прищеплення уміння диференціювати корисне і шкідливе для свого організму та особистості, орієнтуватися на показники здоров’я та хвороби, елементарно підтримувати себе в екстремальних або складних життєвих ситуаціях;
- формування екологічної свідомості, виховання екологічної культури, виховання активного пізнавального і морального (бережного, шанобливого), естетичного ставлення до навколишнього світу — до явищ природи, предметів побуту, до людей, до власної особи.

 

        В освітньо-виховному процесі закладу дошкільної освіти  використовуються такі основні форми організації дітей: спеціально організована навчальна діяльність (заняття), ігри, самостійна діяльність дітей (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька та ін.), індивідуальна робота, спостереження, екскурсії, походи, свята та розваги, гуртки тощо. В залежності від віку дітей, педагогічної мети, матеріально-технічного забезпечення груп, професійної майстерності педагогів, вони організовуються і фронтально, підгрупами чи індивідуально.
         Основною формою організованого освітнього процесу дітей дошкільного віку є заняття з різних розділів програми (тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані, домінантні та ін.). Тривалість заняття для дітей молодшого дошкільного віку - від 10 до 20 хвилин (5-6 групових занять на тиждень), середнього та старшого дошкільного віку - від 20 до 30 хвилин (7-8 групових занять на тиждень).
Під час складання розкладу занять враховується їх домінуюче навантаження на дитину (психічне, фізичне, емоційне), передбачається раціональне чергування видів діяльності (розумова, рухова, практично-прикладна) на кожному з них.
         Організована навчальна діяльність дітей у формі занять планується переважно у першу половину дня. В окремих випадках допускається проведення деяких занять у другій половині дня. Це, в окремих випадках, стосується занять з фізичної культури, образотворчої діяльності в групах дітей старшого дошкільного віку. Елементи навчальної діяльності включаються також до інших форм роботи з дітьми в повсякденні ( ігри, самостійна діяльність, індивідуальна робота, спостереження, чергування тощо).

Освітня програма, що реалізується в ЗДО (ясла-садок) «Теремок» 

 

в 2023 – 2024 р. навчальному році 

 

 

ОРІЄНТОВНИЙ  ТИЖНЕВИЙ  РОЗКЛАД  НАВЧАЛЬНО - ПІЗНАВАЛЬНОЇ  ДІЯЛЬНОСТІ  ДІТЕЙ

ЗДО (ясла-садок)  «Теремок»  на 2023-2024 навчальний рік 

ОРГАНІЗАЦІЯ  ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ  ДІТЕЙ

   в  ЗДО (ясла-садок)  «Теремок»  на 2022-2023 навчальний рік