Очолює роботу методичного кабінету

вихователь-методист

Шаплавська Людмила Анатоліївна

     

 

 

Нагорода

за сумлінну працю

 

Освіта - повна вища ( Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника)

Спеціальність - «Дошкільне виховання. Початкове навчання»

Кваліфікація  - «Вихователь дітей дошкільного віку»

Кваліфікаційна категорія - «Спеціаліст вищої категорії"

Педагогічне звання  - "Старший вихователь"

Педагогічний стаж - 20 р.

Посада  - вихователь- методист з 2013 року

 

        Оптимістична, ерудована,  віддана обраній професії.  Її орієнтир   на всебічне підвищення професійної майстерності кожного вихователя, розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу, прагнення до досягнення оптимальних результатів навчання, виховання і розвитку дошкільників.
        Людмила Анатоліївна добре знає особистісні риси вихователів, їхні проблеми, потреби, що дає можливість грамотно планувати методичну роботу з урахуванням умов закладу. Значну увагу приділяє створенню умов, мотивації для пошуково – дослідницької діяльності педагогів, залучення їх до участі в різноманітних конкурсах на рівні закладу, міста, області.

        Вихователь-методист як наставник допомагає педагогам оволодіти новими знаннями, навичками, способами діяльності, формувати здатність переносити їх на практику. Як консультант організовує розвиток професійних інтересів педагогічних працівників, підтримує прогресивні педагогічні ідеї ,незамінний порадник, який щедро передає власний досвід колегам. Людмила Анатоліївна володіє високою загальною та професійною культурою.  Активно працює над створенням продуктивного освітнього простору в закладі. 

       

   

Методична робота у закладі дошкільної освіти

Методична робота – це систематична колективна й індивідуальна діяльність педагогічних кадрів, спрямована на підвищення їх науково-теоретичного, загальнокультурного рівня, психолого-педагогічної підготовки й професійної майстерності. Методична робота в ЗДО- це цілісна, заснована на досягненнях науки й педагогічного досвіду, на конкретному аналізі навчально-виховного процесу система взаємозалежних дій і заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації й професійної майстерності кожного вихователя (включаючи заходи щодо керування професійною самоосвітою, самовихованням, самовдосконаленням педагогів), на розвиток і підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу ЗДО в цілому, а в остаточному результаті на вдосконалювання навчально-виховного процесу, досягнень оптимального рівня виховання й розвитку конкретних дітей. Методичний кабінет дошкільного навчального закладу – є центром методичної допомоги практичним працівникам та поширення науково-психолого-педагогічних знань серед батьків щодо розвитку, виховання і навчання дітей дошкільного віку.

 Методична служба виконує разом з адміністрацією й педагогічним колективом і за їхнім запитом наступні функції:

• забезпечення професійною інформацією;

• організація методичної й науково-дослідної роботи в ЗДО;

• підтримка експериментальної роботи педагогів в ЗДО;

• діагностика й аналіз навчально-виховного процесу;

• організація індивідуального консультування й професійної підтримки педагогів;

• допомога педагогам в підготовці до атестації; • організація підвищення кваліфікації;

• допомога щодо підвищення якості освітнього процесу;

• виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;

• участь і організація семінарів, конференцій, майстер-класів;

• виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;

• допомога, участь у розробці й проведенні експертизи інноваційних програм, методик, навчальних планів;

• методична допомога в проведенні відкритих заходів допомога у проведенні професійних конкурсів.

Методичне забезпечення освітнього процесу носить безперервний характер, випливає з реальних проблем, що виникають у педагогічній діяльності, і включає широкий набір видів, форм і змісту діяльності. Навчально-методичне наповнення методичного кабінету повинно відповідати таким вимогам:

 

інформативність та змістовність;
перспективність;
науковість;
доступність;
сучасність;
естетичність;
системність;
конкретність;
задоволення потреб педагогів у саморозвитку і професійному самовдосконаленні.

Download
Положення про методичний кабінет.pdf
Adobe Acrobat Document 142.5 KB