Організація освітнього процесу
в ЗДО (ясла-садок) "Теремок"
2024-2025
навчальний рік
Освітній процес — це система дидактичних, методичних та організаційних заходів, спрямованих на реалізацію освітньої програми. У нашому закладі створені всі умови для фізичного, психічного здоров'я та розвитку дітей, духовного, творчого, інтелектуального та соціального потенціалу дошкільнят.
Головне призначення колективу ЗДО «Теремок» - забезпечення розвитку особистості у дітей, зміцнення їх здоров'я, розуміння та урахування індивідуальних можливостей і потреб. Турботи про душу дитини, її фізичний стан, емоційний настрій - ось мета всіх працівників нашого закладу . Багато уваги приділяється підготовці дітей до школи. Весь навчально- виховний процес будується на основі гри. Наполеглива праця педагогів і цікаві ігри для дітей - з цього й складається кожен день перебування тут малюки.
ДОШКІЛЬНИЙ ВІК базовий етап фізичного, психологічного та соціального становлення особистості дитини.
Головна мета дошкільної
освіти – виховувати зрілу особистість, в якої
сформовані дитячий світогляд, прагнення домогтися успіху, впевненість у собі, почуття власної гідності, емоційна сприйнятливість та вольові риси характеру.
Основними завданнями дошкільного закладу є:
- забезпечення кваліфікованої турботи про зміцнення і збереження фізичного, психічного здоров'я дітей;
- вироблення навичок здорового способу життя, закладення основ валеологічного орієнтування;
- стимулювання м’язової активності дитини, зміцнення її фізичної витривалості, прищеплення уміння диференціювати корисне і шкідливе для свого організму та особистості, орієнтуватися на показники
здоров’я та хвороби, елементарно підтримувати себе в екстремальних або складних життєвих ситуаціях;
- формування екологічної свідомості, виховання екологічної культури, виховання активного пізнавального і морального (бережного, шанобливого), естетичного ставлення до навколишнього світу — до
явищ природи, предметів побуту, до людей, до власної особи.
В
освітньо-виховному процесі закладу дошкільної освіти використовуються такі основні форми організації дітей: спеціально організована навчальна діяльність (заняття), ігри, самостійна
діяльність дітей (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька та ін.), індивідуальна робота, спостереження, екскурсії, походи, свята та розваги, гуртки тощо. В залежності від віку
дітей, педагогічної мети, матеріально-технічного забезпечення груп, професійної майстерності педагогів, вони організовуються і фронтально, підгрупами чи індивідуально.
Основною формою організованого освітнього процесу дітей дошкільного віку є заняття з різних розділів програми (тематичні,
комплексні, комбіновані, інтегровані, домінантні та ін.). Тривалість заняття для дітей молодшого дошкільного віку - від 10 до 20 хвилин (5-6 групових занять на тиждень), середнього та старшого
дошкільного віку - від 20 до 30 хвилин (7-8 групових занять на тиждень).
Під час складання розкладу занять враховується їх домінуюче навантаження на дитину (психічне, фізичне, емоційне), передбачається раціональне чергування видів діяльності (розумова, рухова,
практично-прикладна) на кожному з них.
Організована навчальна діяльність дітей у формі занять планується переважно у першу половину дня. В окремих випадках допускається проведення
деяких занять у другій половині дня. Це, в окремих випадках, стосується занять з фізичної культури, образотворчої діяльності в групах дітей старшого дошкільного віку. Елементи навчальної
діяльності включаються також до інших форм роботи з дітьми в повсякденні ( ігри, самостійна діяльність, індивідуальна робота, спостереження, чергування тощо).
Освітня програма, що реалізується в ЗДО (ясла-садок) «Теремок»
в 2024 – 2025 р. навчальному році
ОРІЄНТОВНИЙ ТИЖНЕВИЙ РОЗКЛАД НАВЧАЛЬНО - ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ
ЗДО (ясла-садок) «Теремок» на 2024-2025 навчальний рік
ОРГАНІЗАЦІЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ
в ЗДО (ясла-садок) «Теремок» на 2024-2025 навчальний рік