«Один із секретів пе­дагогічної творчості

полягає в тому,

 щоб збудити в учителя інтерес до пошуку,

до аналізу власної роботи.

 Хто намагається розібратися в хорошому

й поганому на своїх уроках, 

у своїх взаєминах з вихованцями,  той уже

досяг половини успіху».

 

                                                                                                       Василь Сухомлинський

 

        Мета   «Школи молодого педагога» - сприяння  підвищенню фахового рівня, розвитку творчого потенціалу вихователя, удосконаленню майстерності, озброєнню новітніми знаннями, методикою та технологією виховання.

У перспективі – розвиток фахової майстерності.

  

           Основні завдання «Школи молодого педагога»:   поглиблення знань з теорії та методики виховання, сприяння оволодінню молодими вихователями основних нормативних документів, вивчення й використання на практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду, розвиток ініціативи й творчості, новаторських пошуків вихователів.

 

      Основні напрямки роботи  «Школи молодого педагога»:   розширити сферу знань вихователів із психолого-педагогічних основ; ознайомити їх з елементами педагогічної техніки, опанування якої дасть змогу усвідомленню здійснювати відбір необхідних і найбільш доцільних прийомів роботи  учнів; створити для вихователів таке середовище. В якому їм би хотілося творити.