«Один із секретів педагогічної творчості
полягає в тому,
щоб збудити в учителя інтерес до пошуку,
до аналізу власної роботи.
Хто намагається розібратися в хорошому
й поганому на своїх уроках,
у своїх взаєминах з вихованцями, той уже
досяг половини успіху».
Василь Сухомлинський
Мета «Школи молодого педагога» - сприяння підвищенню фахового рівня, розвитку творчого потенціалу вихователя, удосконаленню майстерності, озброєнню новітніми знаннями, методикою та технологією виховання.
У перспективі – розвиток фахової майстерності.
Основні завдання «Школи молодого педагога»: поглиблення знань з теорії та методики виховання, сприяння оволодінню молодими вихователями основних нормативних документів, вивчення й використання на практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду, розвиток ініціативи й творчості, новаторських пошуків вихователів.
Основні напрямки роботи «Школи молодого педагога»: розширити сферу знань вихователів із психолого-педагогічних основ; ознайомити їх з елементами педагогічної техніки, опанування якої дасть змогу усвідомленню здійснювати відбір необхідних і найбільш доцільних прийомів роботи учнів; створити для вихователів таке середовище. В якому їм би хотілося творити.